Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Login
About
Focus and Scope
Editorial Team
Peer Review Process
Open Access Policy
Publication Frequency
Privacy Statement
History
Submissions
Current
Anteriores
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 38 (2024)
No. 38 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.14244/RELEA/2024.38
Published:
2024-11-24
Full Issue
PDF (Português (Brasil))
Capa
PDF (Português (Brasil))
Editorial
3-5
PDF (Português (Brasil))
Sumário
6-8
PDF (Português (Brasil))
Articles
Revisitando a Lei das Áreas
Paulo Sanches, Rodolfo Caniato
7-26
PDF (Português (Brasil))
ASTRONOMY IN TEACHING FUNDAMENTAL CONTEXTUALIZING MECHANICS
A HYBRID APPROACH
Luiz Otavio Buffon, Alice Viviane Leles, Robson Leone Evangelista
27-60
PDF (Português (Brasil))
CULTURAL ASTRONOMY IN HIGH SCHOOL:
A DIDACTIC SEQUENCE TO APPROACH INDIGENOUS CELESTIAL CONSTELLATIONS
Kenedy Daniel Calegari Furtado, Hualan Patrício Pacheco , Fernando Dall Igna
61-91
PDF (Português (Brasil))
LITERATURE REVIEW ON THE PRODUCTION OF MULTISENSORY MODELS OF ASTRONOMY FOR INCLUSIVE TEACHING OF PEOPLE WITH VISUAL IMPAIRMENTS
Vagner Diego de Araujo Freire, Tassiana Fernanda Genzini de Carvalho
92-125
PDF (Português (Brasil))
O desafio da inclusão de neurodivergentes em planetários
Alessandro Gomes
126-145
PDF (Português (Brasil))
PROMOTING A SCIENTIFIC VIEW OF ASTRONOMY
Alcides Goya, Caroline Reis Bueno
146-175
PDF (Português (Brasil))
Ensino de Astronomia para professores pedagogos:
um modelo didático
Carlos Mometti
176-204
PDF (Português (Brasil))
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
index
Indexed in:
NASA ADS
Google Scholar
Information
For Readers
For Authors